Skip to main content
Oskrba z vodo

Proces oskrbe z vodo izvaja dejavnosti zajema, zbiranja, po potrebi čiščenja in distribucije pitne vode. Osnovni cilj in zakonska obveza procesa je, da občanom zagotavljamo zadostno količino zdravstveno ustrezne pitne vode, katere kvaliteta je primerljiva z vodo iz gorskih izvirov. Pitna voda je naše naravno bogastvo in neprecenljiva ter nenadomestljiva dobrina. Je tudi naša zvesta spremljevalka, saj jo vsak dan uporabljamo za pitje ter pripravljanje hrane in pri različnih opravilih v gospodinjstvu in industriji.

Proces Oskrbe s pitno vodo opravlja dejavnost zajema, zbiranja, (po potrebi izjemoma čiščenja) in distribucije pitne vode za občini Jesenice in Žirovnica. Oskrba s pitno vodo v občinah Jesenice in Žirovnica je v smislu pogojev in načina oskrbe, gospodarjenja z objekti in napravami, ki služijo oskrbi s pitno vodo ter zahtev za oskrbo s pitno vodo zakonsko opredeljena z Odlokom o oskrbi s pitno vodo na območju Občine Jesenice (Ur. list RS, št. 25/2010, 35/2011 in 99/2013) oz. Odlokom o oskrbi s pitno vodo na območju Občine Žirovnica (Ur. list RS, št. 14/2014 in 50/14). Pravilnik o pitni vodi (Ur. list RS, št. 19/2004, 35/2004, 26/2006, 92/2006, 25/2009 in 74/2015) določa zahteve, ki jih mora izpolnjevati pitna voda z namenom varovanja zdravja ljudi pred škodljivimi učinki zaradi kakršnegakoli onesnaženja pitne vode, medtem ko je način varovanja vodnih virov v občinah  opredeljen z Uredbo o vodovarstvenem območju za vodno telo vodonosnikov na območju občine Jesenice (Ur. list RS št., 62/2013) oz. Odlokom o varstvu vodnih virov in ukrepih za zavarovanje pitnih voda za Občino Žirovnica (Ur. list RS, št. 51/2001). Tehnična navodila in smernice za gradnjo in uporabo javnih vodovodov so opredeljene v Pravilniku o tehnični izvedbi in uporabi javnih vodovodov na območju občine Jesenice (Ur. list RS, št. 57/2011) in Pravilniku o tehnični izvedbi in uporabi javnih vodovodov na območju občine Žirovnica (Ur. list RS, št. 50/14).

Kontakt in delovni čas

Dežurna številka: 031 570 977

Vodja procesa Oskrba s pitno vodo: Roman Tomaš, dipl. san. inž.

  • Telefon: 04 581 04 34
  • GSM: 041 812 174
  • e-pošta: roman.tomas@jeko.si
  • Lokacija: Cesta maršala Tita 49, 4270 Jesenice
  • Delovni čas: ponedeljek, torek, četrtek 7.00 do 15.00, sreda 7.00 do 17.00, petek 7.00 do 13.00 

Skupinovodja: Zdravko Zoran

  • Telefon: 04 581 04 62
  • GSM: 040 601 975
  • e-pošta: zdravko.zoran@jeko.si
  • Lokacija: Prešernova cesta 13, 4270 Jesenice.
  • Delovni čas: od ponedeljka do petka 7.00 do 15.00
Ceniki

S klikom na spodnji povezavi si lahko ogledate aktualna cenika izvajanja javne gospodarske službe oskrbe s pitno vodo v občinah Jesenice in Žirovnica: 

Pogosta vprašanja

Na povezavi najdete odgovore na najpogostejša vprašanja. 

Vse o priključitvi na vodovodno omrežje

Za pridobitev priključka na javno vodovodno omrežje, katerega upravljavec je podjetje JEKO, d.o.o. ali izvedbo spremembe na priključku je potrebno pridobiti soglasje, ki se izda na podlagi predhodno izdelanega projekta hišnega priključka.

Po pridobitvi gradbenega dovoljenja in pred priključitvijo na javni vodovod je potrebno pridobiti še soglasje k priključitvi na osnovi projekta za izvedbo (PZI), ki mora vsebovati tudi PZI projekta hišnega vodovodnega priključka, izdelanega v skladu z internim dokumentom podjetja – Tehnična navodila za vodovod. Soglasje se izda na podlagi izpolnjene Vloge za izdajo soglasja za priključitev na javno vodovodno omrežje.

Za izdajo soglasja k priključitvi je v skladu z odloki lokalnih skupnosti je vlogi potrebno priložiti:

  • projekt (PZI) hišnega vodovodnega in priključka,
  • dokazilo o lastništvu nepremičnine.

Vlogo lahko oddate:

  • v elektronski obliki (vključno s prilogami) na e-naslov info@jeko.si
  • v pisni obliki osebno v tajništvu na sedežu podjetja na Cesti maršala Tita 51, 4270 Jesenice,
  • v pisni obliki po pošti na naslov JEKO, d.o.o., Cesta maršala Tita 51, 4270 Jesenice.

Določamo pa tudi pogoje in izdajamo soglasja k dovoljenjem za posege v prostor, če so to posegi v komunalno infrastrukturo.

Izdelava priključka na javno vodovodno omrežje

Za nov priključek ali spremembo obstoječega priključka je potrebno pridobiti soglasje upravljavca. To se izda na podlagi predhodno izdelanega projekta hišnega priključka. Pred izvedbo vodovodnega priključka za novogradnjo je potrebno na osnovi pravnomočnega gradbenega dovoljenja in PZI projekta pridobiti Soglasje k priključitvi na javno vodovodno omrežje. Za naročilo ponudbe za izvedbo montažnih del je potrebno dostaviti:

  •  projekt vodovodnega priključka, ki ga zadržimo za izdelavo ponudbe in izvedbo,
  •  soglasje k priključitvi na javno vodovodno omrežje.

JEKO, d.o.o. na osnovi predložene dokumentacije izdela ponudbo in pogodbo za izvedbo montažnih del (za material in montažna dela vključno s prevozom, ogledom na terenu in davkom na dodano vrednost) za izvedbo vodovodnega priključka. Za zemeljska in gradbena dela (izkop in izvedbo vodomernega jaška) lahko priskrbite izvajalca sami oz. se izvedbo del dogovorite v našem podjetju. Prav tako je potrebno zagotoviti dovoljenje za prekop in zaporo ceste, če je le-ta potrebna.

    Z izpolnitvijo obrazcev oz. posredovanjem podatkov potrjujte, da ste seznanjeni s pravili varovanja osebnih podatkov.

    Sporočanje stanja vodomera

    S klikom na spodnjo povezavo boste našli navodila za uporabo portala komunala.info

    Prva prijava na portal Komunala.Info

    Pri prvi prijavi v polji »Šifra stranke« in »Odjemno mesto je potrebno prepisati podatke iz računa za komunalne storitve, prejetega  s strani JEKO,d.o.o. 

    Izberite si »Uporabniško ime« in »Geslo«, geslo potrdite tudi v polju »Potrdi geslo«. Obvezen podatek pri prvi prijavi je tudi naslov elektronske pošte (e-mail), ki ga je potrebno vpisati dvakrat. Na posredovani e-poštni naslov boste prejeli obvestilo o odprtju uporabniškega računa. Aktivacija računa se izvede s potrditvijo

    Kaj nadzorujete preko portala komunala.info?

    • e-Račune, ki enakovredno nadomestijo tiskane račune. E-računi so podpisani z verificiranim digitalnim potrdilom. Njihove prednosti so boljša preglednost ter lažja hramba in plačilo. Omogočen je tudi arhiv računov, kar pomeni, da boste imeli od prijave dalje arhiv računov, ki ni vezan na vaš računalnik in lahko do podatkov dostopate preko različnih naprav, ki imajo internetni dostop.
    • merilno mesto in odčitke, ki omogočajo pregled stanja števca, mesečne porabe, vrste dogodka (obračun akontacij, javljeno stanje, menjava vodomera, plinomera, popis) in drugih podatkov. V kolikor imate lastni števec lahko sami javite stanje le tega. Če sporočite stanje vodomera ali plinomera od 23. v mesecu do zadnjega dne v mesecu, bo stanje upoštevano na računu za tekoči mesec. 
    • finančno kartico, ki omogoča pregled stanja računov in plačil.+

    Prijava na portal, ko uporabniško ime že imate?

    Najprej izberite ponudnika:

    • Za sporočanje stanja vodomera: JEKO, d.o.o. komunalne storitve,
    • Za sporočanje stanja plinomera: JEKO, d.o.o. plin.

    V označena polja vpišite svoje uporabniško ime in geslo ter kliknite na gumb »prijava«. 

    Kakovost pitne vode

    V klikom na spodnjo povezavo si lahko ogledate poročila o kakovosti pitne vode za posamezne vodovode, ki so v našem upravljanju. 

    Projekt zbiranja odpadnega jedilnega olja iz gospodinjstev uspešno zaključen
    sreda, 27. 6. 2018
    Projekt zbiranja OJO uspešno zaključen
    V Občinah in komunalnih podjetjih Zgornje Gorenjske se zavedamo, da je z ozaveščanjem potrebno pričeti že pri najmlajših, zato smo četrtošolce, njihove učitelje,…
    Motena oskrba z vodo - Javorniški Rovt
    torek, 22. 5. 2018
    Motena oskrba z vodo - Javorniški Rovt
    Spoštovani uporabniki naših storitev! Obveščamo vas, da bo zaradi vzdrževalnih del na javnem vodovodu Javorniški Rovt motena oskrba s pitno vodo v sredo, 23.5 in v…
    CPU Jesenice
    četrtek, 5. 4. 2018
    Center ponovne uporabe
    Ob sodelovanju s podjetjem JEKO, d.o.o. je vrata odprl Center ponovne uporabe (CPU) Jesenice na lokaciji Cesta maršala Tita 49. Odslej lahko oddate odvečne, še uporabne…
    Martinščica
    četrtek, 5. 4. 2018
    Prosti termini za letovanje
    Obveščam vas, da so v tem trenutku še prosti naslednji termini za letovanje v službenih počitniških kapacitetah: POSEZONA: Od 29.08.2018 do 8.9.2018 (cena 10 dnevnega…
    svetovni dan voda-naravne rešitve
    petek, 23. 3. 2018
    Svetovni dan voda 2018
    NARAVNE REŠITVE ZA REŠEVANJE IZZIVOV Z OSKRBO Z VODO Svetovni dan voda, ki ga obeležujemo 22. marca, nas opozarja, kako pomembno vlogo in vpliv ima ta naravna dobrina…

    V procesu težimo k temu, da bi čim večjemu številu odjemalcev v obeh občinah prav do domačih pip zagotovili vodo takšne kvalitete, kot priteče iz izvirov - to pomeni, da je ni potrebno "popravljati" z raznimi kemičnimi postopki (filtracija, dezinfekcija, ...). 

    Na podlagi določil Zakona o zdravstveni ustreznosti živil in izdelkov ter snovi, ki prihajajo v stik z živili oz. Pravilnika o pitni vodi, način dela notranje kontrole kvalitete vode temelji na HACCP (Hazard Analysis Critical Control Points) sistemu, kar pomeni analizo in obvladovanje tveganj, postavljenih s kritičnimi kontrolnimi točkami. Navedeno praktično pomeni, da poizkušamo vnaprej predvideti in z ustreznimi ukrepi omejiti ali eliminirati tiste dejavnike, ki bi lahko vplivali na poslabšanje kvalitete pitne vode.

    Shema vodovodov

    Shema vodovodov